Shurochka 2010.01.30. 18:00

Karamell

A hétvégi magányos egyedüllétet kihasználva rendet raktam magam körül és legfőképpen magamban. Tegnap, miután volt egy kis tachycardiás pánikrohamom rájöttem, hogy nem érdemes tönkretennem az életem egy férfi miatt. Nem éri meg. Vannak mások, akik érdekesnek tartanak. Ma fogtam magam elgyalogoltam a kedvenc "kávézómba" és megettem a nekem fenntartott karamellás sajttortát, mindenféle bűntudat nélkül.Meg vettem egy királykék (navajonmiért?) dobozos cigit, csak a fíling kedvéért. Február elsejétől pedig új ÉN leszek, down-with-love-women...

A bejegyzés trackback címe:

https://shurochka.blog.hu/api/trackback/id/tr331715231

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsannacskaa 2010.02.03. 14:09:24

Igazad van, valóban nemérdemes tönkretenni az életünket egy férfi miatt sem. Én szorítok neked, na és milyen a februári Shurocka?=)

Shurochka 2010.02.09. 21:58:02

Oh, köszi szépen. Kicsit megfáradva, de élek még...:)
süti beállítások módosítása